ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270296Анотація
У статті висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку мовлення молодших школярів із загальним недорозвиненням мови. Розглянуто особливості прояву загального недорозвинення мови в молодших школярів і визначено місце та особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до цієї роботи. Створено інтегровану міждисциплінарну програму підготовки майбутніх учителів до розвитку мовлення молодших школярів із загальним недорозвиненням мови, яка передбачає інтеграцію методичних, педагогічних, психологічних, логопедичних знань.
Ключові слова: підготовка; майбутній учитель; початкова школа; молодші школярі; загальне недорозвинення мови; міждисциплінарність; педагогічна діяльність; інклюзивне навчання; заклад загальної середньої освіти