ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВИ

Автор(и)

  • Валентина Білан Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6615-5211

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270296

Анотація

У статті висвітлено проблему підготовки майбутніх учителів початкових класів до розвитку мовлення молодших школярів із загальним недорозвиненням мови. Розглянуто особливості прояву загального недорозвинення мови в молодших школярів і визначено місце та особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до цієї роботи. Створено інтегровану міждисциплінарну програму підготовки майбутніх учителів до розвитку мовлення молодших школярів із загальним недорозвиненням мови, яка передбачає інтеграцію методичних, педагогічних, психологічних, логопедичних знань.

Ключові слова: підготовка; майбутній учитель; початкова школа; молодші школярі; загальне недорозвинення мови; міждисциплінарність; педагогічна діяльність; інклюзивне навчання; заклад загальної середньої освіти

Біографія автора

Валентина Білан, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри спеціальної та інклюзивної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Білан, В. (2023). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 95–105. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270296

Номер

Розділ

Статті