СТАНОВЛЕННЯ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270388Анотація
У статті розглядається предмет і призначення філософії освіти у США. Обґрунтовано доробок представників різних філософських шкіл та проаналізовано спільне та відмінне в розроблених ними ідеях, прослідковано їх взаємозв’язок, взаємовплив і взаємодоповнення, виявлено сутнісні характеристики, які можуть стати важливими чинниками розв’язання цієї проблеми в сучасних соціокультурних умовах.
Зазначено, що шкільна освіта в Сполучених Штатах Америки має тривалу та гнучку історію. Її становлення, визначення змісту, форм і методів постійно перебувають під впливом різноманітних філософських течій, що формували американську науку.
Ключові слова: філософія; особистість; творчий розвиток; соціокультурна адаптація; демократія; ініціатива; творче мислення.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-01-13
Як цитувати
Іванчук, А. (2023). СТАНОВЛЕННЯ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 113–119. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270388
Номер
Розділ
Статті