СТАНОВЛЕННЯ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ

Автор(и)

  • Анна Іванчук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-4994-5035

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270388

Анотація

У статті розглядається предмет і призначення філософії освіти у США. Обґрунтовано доробок представників різних філософських шкіл та проаналізовано спільне та відмінне в розроблених ними ідеях, прослідковано їх взаємозв’язок, взаємовплив і взаємодоповнення, виявлено сутнісні характеристики, які можуть стати важливими чинниками розв’язання цієї проблеми в сучасних соціокультурних умовах.
Зазначено, що шкільна освіта в Сполучених Штатах Америки має тривалу та гнучку історію. Її становлення, визначення змісту, форм і методів постійно перебувають під впливом різноманітних філософських течій, що формували американську науку.

Ключові слова: філософія; особистість; творчий розвиток; соціокультурна адаптація; демократія; ініціатива; творче мислення.

Біографія автора

Анна Іванчук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Іванчук, А. (2023). СТАНОВЛЕННЯ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ В СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 113–119. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270388

Номер

Розділ

Статті