ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ США

Автор(и)

  • Світлана Амеліна Національний університет біоресурсів і природокористування України., Україна https://orcid.org/0000-0002-6008-3122

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270389

Анотація

У статті розглянуто питання підготовки майбутніх учителів німецької мови у закладах вищої освіти Сполучених Штатів Америки. Визначено, що навчання майбутніх учителів німецької мови здійснюється за освітніми програми, які складаються з кількох обов’язкових курсів (німецька мова, англійська мова, методика викладання іноземних мов) та широкого спектру вибіркових курсів. Представлено узагальнення змісту програм підготовки майбутніх учителів німецької мови. Визначено три основні блоки курсів, які пропонуються для вивчення у межах цих освітніх програм. Проаналізовано зміст окремих курсів. Констатовано важливість обов’язкової практики з викладання німецької мови та можливість навчання й стажування за кордоном. З’ясовано, що переважна більшість викладачів німецької мови у США мають ступінь бакалавра і тільки приблизно третина – ступінь магістра. Встановлено, що окрема увага приділяється формуванню й розвитку мовленнєвих навичок та умінь міжкультурної комунікації.

Ключові слова: підготовка майбутніх учителів, німецька мова, програма, заклади вищої освіти, університет, студенти.

Біографія автора

Світлана Амеліна, Національний університет біоресурсів і природокористування України.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземної філології і перекладу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Амеліна, С. (2023). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ США. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 120–125. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270389

Номер

Розділ

Статті