ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ STEM-ТЕХНОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Надія Стецула Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка., Україна https://orcid.org/0000-0002-0129-7331
  • Леонід Оршанський Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка., Україна https://orcid.org/0000-0001-9197-2953

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270391

Анотація

У статті розглянуто модернізацію дидактики викладання освітніх компонентів у системі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей засобами навчальної STEM-технології. Досліджено зміст, функції та структуру STEM-технології. З’ясовано методичні особливості застосування STEM-технології під час формування екологічної компетентності здобувачів вищої педагогічної освіти. Розроблено алгоритм організації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів під час проведення STEM-технології «Туристичні таємниці України».

Ключові слова: майбутні учителі природничих спеціальностей, навчальна STEM-технологія, екологічна компетентність, навчально-пізнавальна діяльність, освітні компоненти, професійно-педагогічна підготовка, дидактика, здобувачі вищої педагогічної освіти.

Біографії авторів

Надія Стецула, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.

Kандидат біологічних наук, доцент кафедри медико-біологічних дисциплін, географії та екології.

Леонід Оршанський, Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри технологічної та професійної освіти, заслужений професор.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Стецула, Н., & Оршанський, Л. (2023). ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ STEM-ТЕХНОЛОГІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 126–137. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270391

Номер

Розділ

Статті