ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ STEM-ТЕХНОЛОГІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270391Анотація
У статті розглянуто модернізацію дидактики викладання освітніх компонентів у системі професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів природничих спеціальностей засобами навчальної STEM-технології. Досліджено зміст, функції та структуру STEM-технології. З’ясовано методичні особливості застосування STEM-технології під час формування екологічної компетентності здобувачів вищої педагогічної освіти. Розроблено алгоритм організації навчально-пізнавальної діяльності здобувачів під час проведення STEM-технології «Туристичні таємниці України».
Ключові слова: майбутні учителі природничих спеціальностей, навчальна STEM-технологія, екологічна компетентність, навчально-пізнавальна діяльність, освітні компоненти, професійно-педагогічна підготовка, дидактика, здобувачі вищої педагогічної освіти.