ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270392Анотація
Розглянуто проблему формування готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності, спираючись на актуальні дослідження науковців з означеної теми. На основі сукупності описаних і проаналізованих трактувань «інновації в освіті» сформовано дослідницьку позицію розгляду інновацій як важливого елемента підтримки освіти в стані такого динамічного розвитку, який відповідатиме вимогам сучасного суспільства, а також як явище колективної або індивідуальної професійної творчої діяльності педагога.
Ключові слова: інновації в освіті; готовність до інноваційної діяльності; інноваційна діяльність; майбутній педагог; методика навчання; проблемне навчання.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-01-13
Як цитувати
Захаревич, М., & Куніцький, Я. (2023). ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 138–144. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270392
Номер
Розділ
Статті