ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Микола Захаревич Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3013-8644
  • Ярослав Куніцький Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6301-5838

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270392

Анотація

Розглянуто проблему формування готовності майбутніх педагогів до інноваційної діяльності, спираючись на актуальні дослідження науковців з означеної теми. На основі сукупності описаних і проаналізованих трактувань «інновації в освіті» сформовано дослідницьку позицію розгляду інновацій як важливого елемента підтримки освіти в стані такого динамічного розвитку, який відповідатиме вимогам сучасного суспільства, а також як явище колективної або індивідуальної професійної творчої діяльності педагога.

Ключові слова: інновації в освіті; готовність до інноваційної діяльності; інноваційна діяльність; майбутній педагог; методика навчання; проблемне навчання.

Біографії авторів

Микола Захаревич, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

Ярослав Куніцький, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Магістрант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Захаревич, М., & Куніцький, Я. (2023). ПРОБЛЕМА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 138–144. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2022.270392

Номер

Розділ

Статті