ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ДО ВИКОРИСТАННЯ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ НАОЧНО-МОДЕЛЬНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ

Автор(и)

  • Олена Кочубей Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0002-5047-6694

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276930

Анотація

У статті розглянуті підходи до підготовки майбутніх учителів хімії до використання web-технологій для наочно-модельного навчання учнів, які запропоновано використовувати в методиці навчання хімії для пояснення досить складних для розуміння фізико-хімічних явищ, в яких словесний опис є малоефективним. Визначено специфіку та основні змістові компоненти наочно-модельного навчання хімії як чинника цілісного педагогічного процесу професійної підготовки майбутнього вчителя.

Ключові слова: підготовка; майбутні учителі; хімія; web-технології; наочно-модельне навчання; наочність; символи; схеми; моделі; учні.

Біографія автора

Олена Кочубей, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Aспірант кафедри педагогіки та освітнього менеджменту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Кочубей, О. (2023). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ХІМІЇ ДО ВИКОРИСТАННЯ WEB-ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ НАОЧНО-МОДЕЛЬНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 27–35. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276930

Номер

Розділ

Статті