ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276947Анотація
У статті проаналізовано етапи становлення програм підготовки вчителів спеціальної освіти у Сполучених Штатах Америки. Було виявлено, що протягом багатьох років не існувало жодних ліцензійних вимог або програм для підготовки вчителів. Рух за громадянські права, судові справи та перегляд законодавчих актів стимулювали зміни у підготовці вчителів спеціальної освіти та моделі надання послуг для учнів з обмеженими освітніми можливостями. В статті охарактеризовано три епохи підготовки вчителів, кожна з яких відрізнялася від попередньої покращенням умов для дітей з обмеженими можливостями та підвищенням вимог до підготовки спеціальних педагогів.
Ключові слова: особливі освітні потреби; інклюзивне середовище; інклюзія; дитина з особливими освітніми потребами; інклюзивна освіта; державні стандарти; спеціальні педагоги; сертифікація; ліцензійні вимоги.