ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ

Автор(и)

  • Світлана Шумаєва Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-2706-447X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276947

Анотація

У статті проаналізовано етапи становлення програм підготовки вчителів спеціальної освіти у Сполучених Штатах Америки. Було виявлено, що протягом багатьох років не існувало жодних ліцензійних вимог або програм для підготовки вчителів. Рух за громадянські права, судові справи та перегляд законодавчих актів стимулювали зміни у підготовці вчителів спеціальної освіти та моделі надання послуг для учнів з обмеженими освітніми можливостями. В статті охарактеризовано три епохи підготовки вчителів, кожна з яких відрізнялася від попередньої покращенням умов для дітей з обмеженими можливостями та підвищенням вимог до підготовки спеціальних педагогів.

Ключові слова: особливі освітні потреби; інклюзивне середовище; інклюзія; дитина з особливими освітніми потребами; інклюзивна освіта; державні стандарти; спеціальні педагоги; сертифікація; ліцензійні вимоги.

Біографія автора

Світлана Шумаєва, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Шумаєва, С. (2023). ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 88–94. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276947

Номер

Розділ

Статті