ФОРМУВАННЯ М’ЯКИХ НАВИЧОК В УЧНІВ ЗАСОБАМИ ЗМІСТУ КУРСУ «ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА»

Автор(и)

  • Зоя Возна Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-3242-3214

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276949

Анотація

У статті досліджений дидактичний ресурс предметної галузі «Громадянська освіта» щодо можливостей формування у старшокласників комплексу мʼяких навичок. Засобами аналізу методичного інструментарію з’ясовано, що основні компоненти soft skills можуть набуватися на уроках, запропоновані групи методів, що можуть бути тренінгами наскрізних умінь учнів. У ході дослідження встановлено, що деякі універсальні уміння, як-то – лідерські якості, тайм-менеджмент, гнучкість потребують конкретизації через окремі курси, що є зоною взаємної відповідальності суб’єктів освітнього процесу.

Ключові слова: soft skills; універсальні компетентності; освітній процес; громадянська освіта; наскрізні уміння; методи формування soft skills; цілісний підхід до навчання; освітні практики.

Біографія автора

Зоя Возна, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри всесвітньої історії та методик навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Возна, З. (2023). ФОРМУВАННЯ М’ЯКИХ НАВИЧОК В УЧНІВ ЗАСОБАМИ ЗМІСТУ КУРСУ «ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА». Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 95–104. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276949

Номер

Розділ

Статті