ОСОБЛИВОСТІ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276950

Анотація

Обґрунтовано у психолого-педагогічному контексті потребу вивчення характеристик здобувачів вищої освіти, представниками яких є сучасні студенти цифрового покоління відповідно до теорії поколінь У. Штрауса і Н. Хоува. Постульовано, що трансформації когнітивних процесів особистості, які віддзеркалюють феномен кліпового мислення, посилюють проблеми фахової підготовки здобувачів вищої освіти. Сформульовано основні шляхи ефективної педагогічної взаємодії зі студентами цифрового покоління в навчальному процесі, зокрема активне використання мобільного навчання, комп’ютерна візуалізація навчальної інформації, модифікація формату презентації за допомогою креолізованих текстів, застосування методу «6 журналістських запитань».

Ключові слова: здобувач вищої освіти; цифрове покоління; когнітивні процеси; кліпове мислення; багатозадачність; скорочення стійкості уваги; онлайн контент; візуалізація; критичне мислення.

Біографія автора

Алла Мельник, Київський національний лінгвістичний університет.

Доцент кафедри германських і романських мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Мельник, А. (2023). ОСОБЛИВОСТІ КОГНІТИВНИХ ПРОЦЕСІВ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 105–117. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276950

Номер

Розділ

Статті