ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ (ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ) ОСВІТИ У ВОЄННИЙ ТА ПОВОЄННИЙ ЧАС
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276952Анотація
У статті окреслено актуальні проблеми розвитку професійної (професійно-технічної) освіти, зумовлені воєнним станом в Україні. До таких віднесено: проблеми, пов’язані з міграційними процесами учнів і педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти, матеріальне забезпечення, організацію освітнього процесу.
Проаналізовано аналітичні дані динаміки контингенту учнів і педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти. За матеріалами аналітичних даних побудовано мапу зруйнованих / пошкоджених закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Окреслено основні проблеми організації освітнього процесу у воєнний час за дистанційною формою навчання. За результатами аналітичного аналізу окреслено умови подолання актуальних проблем розвитку професійної (професійно-технічної) освіти.
Ключові слова: професійна (професійно-технічна) освіта; виклики військового часу; контингент учнів; здобувачі освіти; освітня аналітика; дефіцит кадрів; педагогічні працівники; мапа зруйнувань закладів освіти; дискримінаційні умови отримання освіти; стратегічні напрями розвитку.