МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ЕНЕРГЕТИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276953Анотація
У статті представлено модель формування іншомовної компетентності майбутніх інженерів-енергетиків. Визначено та проаналізовано її основні компоненти, обґрунтовано їх зворотний взаємозв’язок і взаємодію. Встановлено, що розроблена модель належить до групи структурно-функціональних. Виявлено, що структурність моделі визначається комплексом взаємопов’язаних і взаємодоповнювальних елементів, які об’єднані у мотиваційно-цільовий, дидактично-методологічний, змістово-процесуальний, оцінювально-результативний блоки, а її функціональність характеризується сукупністю властивостей, які розкривають здатність виконувати низку функцій.
Ключові слова: модель; структурно-функціональна модель; формування; іншомовна підготовка; іноземна мова; іншомовна компетентність; майбутні інженери-енергетики; здобувачі вищої освіти; освітнє середовище; знання.