ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ І ЗАСОБИ ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДО НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276955Анотація
У статті охарактеризовано основні педагогічні умови формування і розвитку готовності до науково-педагогічної діяльності викладачів вищих військових навчальних закладів: стимулювання щодо створення мотиваційної основи постійного професійного розвитку; моніторинг рівня готовності до науково-педагогічної діяльності, підвищення кваліфікації з урахуванням актуального її рівня; систематизація елементів готовності на інтегративному курсі з використанням засобів активного навчання; забезпечення рефлексії та формування індивідуального стилю науково-педагогічної діяльності.
Ключові слова: педагогічні умови; готовність до науково-педагогічної діяльності; рівні готовності; викладач вищого військового навчального закладу; вищій військовий навчальний заклад; інтегративний курс; підвищення кваліфікації; післядипломна освіта.