АКТУАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНОЇ СФЕРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Людмила Іщенко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-3382-4148
  • Тетяна Журавко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Ukraine https://orcid.org/0000-0003-0717-900X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276956

Анотація

Стаття присвячена формуванню аксіологічної сфери майбутніх вихователів до діагностики розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Розкрито особливості сформованості мотиваційної сфери у майбутнього вихователя до педагогічної діагностики мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Схарактеризовано рівні підготовленості майбутніх вихователів до діагностики розвитку мовлення дітей дошкільного віку за ціннісно-мотиваційним показником. Експериментально перевірено ефективність методики підвищення мотивації студентів до проблеми діагностики мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.

Ключові слова: розвиток аксіологічної сфери; підготовка майбутнього вихователя; ціннісно-мотиваційний компонент підготовки; мотивація до професійної діяльності; міжпредметна система; методи навчання.

Біографії авторів

Людмила Іщенко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри психології та педагогіки розвитку дитини.

Тетяна Журавко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри психології та педагогіки розвитку дитини.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-03-30

Як цитувати

Іщенко, Л., & Журавко, Т. (2023). АКТУАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНОЇ СФЕРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 148–155. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276956

Номер

Розділ

Статті