АКТУАЛІЗАЦІЯ АКСІОЛОГІЧНОЇ СФЕРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2023.276956Анотація
Стаття присвячена формуванню аксіологічної сфери майбутніх вихователів до діагностики розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Розкрито особливості сформованості мотиваційної сфери у майбутнього вихователя до педагогічної діагностики мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Схарактеризовано рівні підготовленості майбутніх вихователів до діагностики розвитку мовлення дітей дошкільного віку за ціннісно-мотиваційним показником. Експериментально перевірено ефективність методики підвищення мотивації студентів до проблеми діагностики мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку.
Ключові слова: розвиток аксіологічної сфери; підготовка майбутнього вихователя; ціннісно-мотиваційний компонент підготовки; мотивація до професійної діяльності; міжпредметна система; методи навчання.