ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБКИ ЗМІСТУ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА З УРАХУВАННЯМ ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ РОЗВИТКУ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282456Анотація
У статті розкрито теоретичні підходи до розробки змісту фізкультурно-освітнього компонента з урахуванням закономірностей розвитку особистісних якостей в учнів початкової школи. Виокремлено специфічні ознаки фізкультурно-освітньої роботи з дітьми. Проаналізовано дослідження щодо питання створення інноваційних педагогічних систем фізкультурної підтримки учнів у фізкультурному освітньому просторі у процесі викладання фізичної культури. Розглянуто педагогічний аспект досліджуваної проблеми. Застосовано дидактичні принципи реалізації соціального замовлення щодо адаптації учнів до різних соціальних ситуацій. Визначено вимоги до учнів початкової школи в аспекті фізкультурної підтримки учнів у фізкультурному освітньому просторі. Виокремлено сутнісні ознаки інтегративного фізкультурного процесу Виділено групу характеристик інтегративного фізкультурного процесу: передбачуваність і стохатичність, перервність (проникність) і безперервність (непроникність), мінливість і константність якостей її компонентів.
Ключові слова: теоретичні підходи; розробка змісту; фізкультурно-освітній компонент; інтеграція; закономірності; розвиток; особистісні якості; учні початкової школи.