ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА КОРЕГУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282459Анотація
У статті розкриваються деякі психолого-педагогічні аспекти підготовки здобувачів вищої освіти, дослідження і корекція їх професійних інтересів. У ході дослідження було визначено, що професійні інтереси формуються і корегуються у період професійного навчання і виступають багатогранним особистісним новоутворенням. У результаті отриманих досліджень (на прикладі викладання фахових дисциплін для бакалаврів – «Методика керівництва зображувальної діяльності дітей» і «Психодіагностика та психокорекція особистості», для магістрів – «Методична робота в дошкільній освіті»), було запропоновано системний підхід до освітньої роботи, який корегує пізнавальну мотивацію та професійний інтерес здобувачів вищої освіти до майбутньої професії в дошкільній освіті.
Ключові слова: фахівець дошкільної освіти; здобувач; вища освіта; професійний інтерес; навчання; мотивація; форми; методи; ігрове моделювання; імітаційний прийом.