ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА КОРЕГУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Неля Скрипник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-7796-0638

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282459

Анотація

У статті розкриваються деякі психолого-педагогічні аспекти підготовки здобувачів вищої освіти, дослідження і корекція їх професійних інтересів. У ході дослідження було визначено, що професійні інтереси формуються і корегуються у період професійного навчання і виступають багатогранним особистісним новоутворенням. У результаті отриманих досліджень (на прикладі викладання фахових дисциплін для бакалаврів – «Методика керівництва зображувальної діяльності дітей» і «Психодіагностика та психокорекція особистості», для магістрів – «Методична робота в дошкільній освіті»), було запропоновано системний підхід до освітньої роботи, який корегує пізнавальну мотивацію та професійний інтерес здобувачів вищої освіти до майбутньої професії в дошкільній освіті.

Ключові слова: фахівець дошкільної освіти; здобувач; вища освіта; професійний інтерес; навчання; мотивація; форми; методи; ігрове моделювання; імітаційний прийом.

Біографія автора

Неля Скрипник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Скрипник, Н. (2023). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА КОРЕГУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 50–57. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282459

Номер

Розділ

Статті