КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У СТВОРЕННІ ПОЗИТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ В СПОРТИВНІЙ КОМАНДІ

Автор(и)

  • Григорій Хомяк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-6408-6363

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282463

Анотація

У статті обґрунтовано поняття, сутність професійної компетентності майбутніх учителів фізичної культури у створенні позитивного соціально-психологічного клімату в спортивній команді та її компонентний склад. Запропоновано визначення професійної компетентності. Встановлено, що професійна компетентність у створенні позитивного соціально-психологічного клімату в спортивній команді дозволяє оптимізувати процес її підготовки та підвищити ефективність тренувальної та змагальної діяльності, що є першорядним завданням будь-якого вчителя фізичної культури як спортивного тренера. Розкрито значення і сутність соціально-психологічного клімату у спортивній команді. Розкрито ознаки оптимального психологічного клімату. Виділено 5 ключових позицій для вирішення проблеми формування позитивного соціально-психологічного клімату в спортивній команді, які мають значення для професійної діяльності майбутнього вчителя фізичної культури. Обгрунтовано структурні компоненти професійної компетентності.

Ключові слова: професійна компетентність; майбутні учителі; фізична культура; створення; позитивний соціально-психологічний клімат; спортивна команда; система; формування; компоненти.

Біографія автора

Григорій Хомяк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Aспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Хомяк, Г. (2023). КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ У СТВОРЕННІ ПОЗИТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ В СПОРТИВНІЙ КОМАНДІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 58–66. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282463

Номер

Розділ

Статті