МУЗЕЙ ІСТОРІЇ ТЕХНІКИ ЯК ВАЖЛИВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ В ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СИСТЕМНОГО УЯВЛЕННЯ ПРО ТЕХНОСФЕРУ

Автор(и)

  • Олег Авраменко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6594-801X
  • Станіслав Ткачук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-5077-5865

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282515

Анотація

В статті представлено, що музей історії техніки демонструє не тільки досягнення інженерної думки, але й інтелектуальні і творчі здібності нації, суспільства, людства. Обґрунтовано включення просвітницьких комплексів до навчального процесу як джерела інформації та методологічних засобів навчання. Розроблено проєкт положення музею як структурної одиниці закладу освіти. Доведено, що культурно-історична спадщина людства у вигляді музею історії техніки представляє динамічну картину розповсюдження технологій.

Ключові слова: музей; історія; техніка; технологія; техногенне суспільство; техносфера; технологічна культура.

Біографії авторів

Олег Авраменко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри техніко-технологічних дисциплін, охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Станіслав Ткачук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, декан факультету інженерно-педагогічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Авраменко, О., & Ткачук, С. (2023). МУЗЕЙ ІСТОРІЇ ТЕХНІКИ ЯК ВАЖЛИВИЙ НАВЧАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ В ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СИСТЕМНОГО УЯВЛЕННЯ ПРО ТЕХНОСФЕРУ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 117–123. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282515

Номер

Розділ

Статті