ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ПІДЛІТКІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ СПОРТИВНОГО СПРЯМУВАННЯ

Автор(и)

  • Геннадій Васильєв Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3172-3271

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282516

Анотація

В статті обґрунтовано педагогічні умови формування вольових якостей підлітків у позашкільних закладах спортивного спрямування. Наголошується на потенціалі закладів спортивного спрямування та здійснюваної спортивної діяльності щодо забезпечення фізичного розвитку учнів і слухачів, набуття соціально-громадського досвіду, формування та виявлення вольових якостей (рішучість, ініціативність, наполегливість, цілеспрямованість, витримка), зокрема, у підлітковому віці. У дослідженні виокремлено та схарактеризовано педагогічні умови формування вольових якостей підлітків у позашкільних закладах спортивного спрямування: розширення уявлень підлітків про спортивну діяльність як спосіб розвитку вольових якостей особистості; здійснення диференційованого тренування підлітків та використання ефективних методів і засобів його забезпечення на основі особистісно зорієнтованого підходу; забезпечення позитивної мотивації підлітків до командної спортивної діяльності та реальної самооцінки власних можливостей.

Ключові слова: умови; педагогічні умови; вольові якості; підлітковий вік; спортивна діяльність; позашкільні заклади спортивного спрямування; педагогічні умови формування вольових якостей підлітків; процес формування вольових якостей.

Біографія автора

Геннадій Васильєв, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Aспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Васильєв, Г. (2023). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ПІДЛІТКІВ У ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ СПОРТИВНОГО СПРЯМУВАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 124–130. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282516

Номер

Розділ

Статті