НАПРЯМКИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282520Анотація
У статті проводиться аналіз зарубіжного та українського досвіду впровадження цифрової модернізації у професійну підготовку майбутніх вчителів математики та фізики.
Крім того, стаття акцентує увагу на основних викликах та перешкодах, з якими стикаються українські та зарубіжні системи підготовки вчителів під час впровадження цифрової модернізації.
Загальним результатом статті є підкреслення важливості цифрової модернізації професійної підготовки майбутніх вчителів математики та фізики і необхідності розробки та впровадження ефективних стратегій та програм, спрямованих на підтримку цього процесу.
Ключові слова: цифрова модернізація; професійна підготовка; майбутні вчителі математика; майбутні вчителі фізика; цифрові технології; комп’ютерні програми; онлайн-курси; інноваційні підходи; ефективність навчального процесу; підвищення якості освіти.