НАПРЯМКИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД

Автор(и)

  • Любов Хоменко Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка., Україна https://orcid.org/0000-0001-6806-2783

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282520

Анотація

У статті проводиться аналіз зарубіжного та українського досвіду впровадження цифрової модернізації у професійну підготовку майбутніх вчителів математики та фізики.
Крім того, стаття акцентує увагу на основних викликах та перешкодах, з якими стикаються українські та зарубіжні системи підготовки вчителів під час впровадження цифрової модернізації.
Загальним результатом статті є підкреслення важливості цифрової модернізації професійної підготовки майбутніх вчителів математики та фізики і необхідності розробки та впровадження ефективних стратегій та програм, спрямованих на підтримку цього процесу.

Ключові слова: цифрова модернізація; професійна підготовка; майбутні вчителі математика; майбутні вчителі фізика; цифрові технології; комп’ютерні програми; онлайн-курси; інноваційні підходи; ефективність навчального процесу; підвищення якості освіти.

Біографія автора

Любов Хоменко, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка.

Kандидат фізико-математичних наук, доцент, докторант кафедри педагогічної майстерності та менеджменту імені І. А. Зязюна.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Хоменко, Л. (2023). НАПРЯМКИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ФІЗИКИ: ЗАРУБІЖНИЙ ТА УКРАЇНСЬКИЙ ДОСВІД. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 145–153. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282520

Номер

Розділ

Статті