МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282525

Анотація

У статті проаналізовано сутність, функції методологічних підходів та визначено їх значення для наукового обґрунтування досліджуваної проблеми.
Методологія дослідження проблеми формування інформаційно-комунікаційної компетентності розглянута на філософському, загальнонауковому, конкретно-науковому та технологічному рівнях. Всі рівні методології дослідження розглядаються як складна система, що включає взаємопов’язані елементи, визначена супідрядність та взаємозв’язок всіх наукових підходів.
У статті розглянуто практичне застосування кожного з підходів у процесі дослідження. На філософському рівні проблему дослідження розглянуто на основі діалектичного підходу. На загальнонауковому рівні аспекти дослідження розглянуто на основі системного, діяльнісного та компетентнісного підходів. На конкретно-науковому рівні висвітлено реалізацію особистісно-орієнтованого, інтегрованого, середовищного та технологічного підходів.

Ключові слова: методологія; підхід; науковий підхід; інформаційно-комунікаційна компетентність.

Біографія автора

Ольга Мороз, Житомирський державний університет ім. Івана Франка.

Aспірант.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-04-27

Як цитувати

Мороз, О. (2023). МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 162–172. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2023.282525

Номер

Розділ

Статті