ВИКОРИСТАННЯ ПОДКАСТІВ ТА ВІДЕОКАСТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289871

Анотація

Досліджено та обґрунтовано особливості застосування подкастів та відеокастів на заняттях з англійської мови для розвитку навичок аудіювання слухачів. Авторами розкрито питання ефективності впровадження цього методу навчання в освітньому процесі та сформульовано основні інноваційні можливості використання подкастингу. Постульовано, що спеціально створені освітні аудіоблоги можуть бути спрямовані на розвиток умінь сприйняття і розуміння звʼязного аудіотекста на слух, в той час як автентичні подкасти надають інформацію для усного або письмового роздуму або обговорення.

Ключові слова: подкаст; відеокаст; компʼютеризація; аудіоблог; актуальні та автентичні аудіо- та відеоматеріали; технологія практичної роботи; інноваційні освітні можливості; розвиток навичок аудіювання.

Біографії авторів

Юлія Гриньова, Воєнна академія імені Євгенія Березняка.

Старший викладач кафедри іноземних мов.

Марія Рафальська, Воєнна академія імені Євгенія Березняка.

Старший викладач кафедри іноземних мов.

Мар’яна Полодюк, Воєнна академія імені Євгенія Березняка.

Cтарший викладач кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Гриньова, Ю., Рафальська, М., & Полодюк, М. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ПОДКАСТІВ ТА ВІДЕОКАСТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 14–21. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289871

Номер

Розділ

Статті