ВИКОРИСТАННЯ ПОДКАСТІВ ТА ВІДЕОКАСТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК МЕТОД РОЗВИТКУ НАВИЧОК АУДІЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289871Анотація
Досліджено та обґрунтовано особливості застосування подкастів та відеокастів на заняттях з англійської мови для розвитку навичок аудіювання слухачів. Авторами розкрито питання ефективності впровадження цього методу навчання в освітньому процесі та сформульовано основні інноваційні можливості використання подкастингу. Постульовано, що спеціально створені освітні аудіоблоги можуть бути спрямовані на розвиток умінь сприйняття і розуміння звʼязного аудіотекста на слух, в той час як автентичні подкасти надають інформацію для усного або письмового роздуму або обговорення.
Ключові слова: подкаст; відеокаст; компʼютеризація; аудіоблог; актуальні та автентичні аудіо- та відеоматеріали; технологія практичної роботи; інноваційні освітні можливості; розвиток навичок аудіювання.