ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ ЕЛЕКТРИЧНИХ ЯВИЩ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРОГРАМНИХ СИМУЛЯТОРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289873Анотація
У статті показана можливість зручного використання програмних симуляторів електричних кіл при виконанні лабораторних робіт з фізики. Розглянуто приклад вивчення законів Кірхгофа у симуляторі NI Multisim 14. Описано структуру типового міні-проекту (лабораторної роботи) та показано, що такий підхід в організації навчання глибоко пов’язаний із специфікою навчання студентів спеціальностей напрямків 172 – «Телекомунікації та радіотехніка», 123 – «Комп’ютерна інженерія» та 125 – «Кібербезпека». В результаті студенти набувають навички розробки та тестування моделей електричних кіл із наочною візуалізацією отриманих результатів.
Ключові слова: освітні технології дистанційного навчання; симуляція роботи електричних кіл; аналіз процесів в електричних системах; використання програмного пакету NI Multisim 14 в освітніх цілях; лабораторні роботи з фізики та електроніки; закон Ома; правила Кірхгофа; віртуальне навчальне середовище.