ЛІТНІЙ ТАБІР ДЕННОГО ПЕРЕБУВАННЯ ЯК МУЛЬТИФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ПІДЛІТКАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289878Анотація
У статті розглядається робота літнього табору денного перебування як мульти-функціонального інструменту, який виконує ряд важливих функцій не лише для дітей і підлітків, але й інших учасників освітнього процесу. Виокремлюються групи бенефіціарів діяльності табору. Аналізується досвід проведення літнього табору для випускників шкіл та коледжів PUET Summer Camp-2022. Встановлено, що табір має потужний багатоспрямований ефект, який сприяє вирішенню задач одразу декількох груп: закладу вищої освіти, дітей, їхніх батьків тощо. Виділено роль таборів для подолання соціальної ізоляції, спричиненої онлайн-навчанням внаслідок епідемії коронавірусу та війни в Україні.
Ключові слова: літній табір; дитячий табір; пришкільний табір; заклад вищої освіти; соціальна ізоляція; канікули; підлітки; абітурієнти.