ЛІТНІЙ ТАБІР ДЕННОГО ПЕРЕБУВАННЯ ЯК МУЛЬТИФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ПІДЛІТКАМИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289878

Анотація

У статті розглядається робота літнього табору денного перебування як мульти-функціонального інструменту, який виконує ряд важливих функцій не лише для дітей і підлітків, але й інших учасників освітнього процесу. Виокремлюються групи бенефіціарів діяльності табору. Аналізується досвід проведення літнього табору для випускників шкіл та коледжів PUET Summer Camp-2022. Встановлено, що табір має потужний багатоспрямований ефект, який сприяє вирішенню задач одразу декількох груп: закладу вищої освіти, дітей, їхніх батьків тощо. Виділено роль таборів для подолання соціальної ізоляції, спричиненої онлайн-навчанням внаслідок епідемії коронавірусу та війни в Україні.

Ключові слова: літній табір; дитячий табір; пришкільний табір; заклад вищої освіти; соціальна ізоляція; канікули; підлітки; абітурієнти.

Біографія автора

Ксенія Пивоварська, Полтавський університет економіки і торгівлі.

Kандидат філософських наук, науковий співробітник Навчально-наукового інституту лідерства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Пивоварська, К. (2023). ЛІТНІЙ ТАБІР ДЕННОГО ПЕРЕБУВАННЯ ЯК МУЛЬТИФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТРУМЕНТ РОБОТИ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ З ПІДЛІТКАМИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 41–47. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289878

Номер

Розділ

Статті