ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ В ЗВО УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Любов Вішнікіна Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка., Україна https://orcid.org/0000-0003-0976-5512
  • Віталій Глухота Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка., Україна https://orcid.org/0000-0001-8152-9712

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289886

Анотація

Розкрито особливості формування полікультурної компетентності в ЗВО України. Здійснено аналіз наукової літератури з метою систематизації даних щодо особливостей формування полікультурної компетентності в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів географії. Досліджено освітні програми за напрямом підготовки «Середня освіта (Географія)» п’яти ЗВО України. Викладено складові полікультурної компетентності, що формуються в системі загальних та фахових компетентностей, якими повинні оволодіти майбутні вчителі географії.

Ключові слова: освітня програма; професійна підготовка; загальні компетентності; фахові компетентності; полікультурність; полікультурна компетентність; вчитель; географія.

Біографії авторів

Любов Вішнікіна, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка.

Доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри географії, методики її навчання та туризму.

Віталій Глухота, Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка.

Aспірант кафедри географії, методики її навчання та туризму.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Вішнікіна, Л., & Глухота, В. (2023). ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ В ЗВО УКРАЇНИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 48–56. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289886

Номер

Розділ

Статті