РОБОТА З ДОВІДКОВИМИ ДЖЕРЕЛАМИ ЯК СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289891Анотація
У статті розглянуто особливості роботи з довідковими джерелами як важливого складника професійної підготовки майбутніх філологів, описано способи реалізації такої роботи в контексті формування лексикологічних, граматичних і мовленнєвих компетентностей студентів-філологів. Звернено увагу на формування компетентностей коригування, редагування і створення власних текстів. Ці вміння і навички студенти розвивають під час виконання вправ, спрямованих на з’ясування значення слова чи правильної граматичної форми. Стилістичні вміння і навички, вироблені під час роботи з довідковими джерелами, розвивають мовленнєву культуру студента, виховують свідоме ставлення до слова.
Ключові слова: довідкові джерела; значення слова; словникова стаття; лексикологічні; граматичні; мовленнєві компетентності; морфемна будова; морфемний аналіз.