ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Оксана Браславська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0852-686X
  • Людмила Озерова Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7802-7068

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289894

Анотація

У статті висвітлюються основні тенденції використання Інтернет-технологій як інноваційного напряму в сучасній освіті, підґрунтя становлення інформаційного суспільства, його глобалізації та інформатизації, що зумовили нові вимоги до професійної діяльності та підготовки майбутнього фахівця. Метою роботи стало теоретичне обґрунтування особливостей підготовки майбутніх фахівців до професійної діяльності засобами Інтернет-технологій. Доведено, що використання Інтернет-технологій дозволяє позитивно впливати на формування особистості майбутнього фахівця, сприяє його інформаційному збагаченню, розвитку, здатності критично мислити, орієнтуватися в сучасному світі.

Ключові слова: інформація; Інтернет-технології; інформаційне освітнє середовище; Інтернет-середовище; професійне зростання; Інтернет-ресурси; здобувачі вищої освіти; фахівці.

Біографії авторів

Оксана Браславська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри географії та методики її навчання.

Людмила Озерова, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач кафедри географії та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Браславська, О., & Озерова, Л. (2023). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 78–87. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289894

Номер

Розділ

Статті