ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КОЛЕКТИВНО ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДАХ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ГЕОГРАФІЇ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА «ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ»)
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289897Анотація
Концепція Нової української школи висуває нові вимоги до організації навчання здобувачів освіти. У статті висвітлено проблеми використання інтерактивних технологій колективно групового навчання в шкільних курсах географії та природознавства «Пізнаємо природу». Зазначено, що за методики взаємонавчання учні набувають досвіду вирішення проблем на основі його теоретичного осмислення, застосування в повсякденному житті. Наведено приклади використання інтерактивних технологій навчання на уроках географії, природознавства.
Ключові слова: методика навчання; інтерактивні навчальні технології; «мікрофон»; «мозковий штурм»; «навчаючи вчусь»; «аналіз ситуацій»; «незакінчене речення»; «дерево рішень».
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-10-31
Як цитувати
Герасименко, О. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КОЛЕКТИВНО ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДАХ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ГЕОГРАФІЇ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА «ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ»). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 88–94. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289897
Номер
Розділ
Статті