ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КОЛЕКТИВНО ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДАХ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ГЕОГРАФІЇ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА «ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ»)

Автор(и)

  • Оксана Герасименко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0127-0953

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289897

Анотація

Концепція Нової української школи висуває нові вимоги до організації навчання здобувачів освіти. У статті висвітлено проблеми використання інтерактивних технологій колективно групового навчання в шкільних курсах географії та природознавства «Пізнаємо природу». Зазначено, що за методики взаємонавчання учні набувають досвіду вирішення проблем на основі його теоретичного осмислення, застосування в повсякденному житті. Наведено приклади використання інтерактивних технологій навчання на уроках географії, природознавства.

Ключові слова: методика навчання; інтерактивні навчальні технології; «мікрофон»; «мозковий штурм»; «навчаючи вчусь»; «аналіз ситуацій»; «незакінчене речення»; «дерево рішень».

Біографія автора

Оксана Герасименко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри географії та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Герасименко, О. (2023). ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ КОЛЕКТИВНО ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ (НА ПРИКЛАДАХ ВИВЧЕННЯ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ГЕОГРАФІЇ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА «ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ»). Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 88–94. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289897

Номер

Розділ

Статті