ЛЮДСЬКІ РЕСУРСИ ЯК КРИТЕРІЙ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289898Анотація
У статті представлено визначення та оцінка ролі людського потенціалу у забезпеченні якості реалізації освітньої програми в умовах ЗВО. Доведено, що євроінтеграція України передбачає забезпечення якості вищої освіти з метою підготовки конкурентноспроможного фахівця для вітчизняного та міжнародного ринку праці; якість реалізації освітніх програм залежить від активності співпраці внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів; Обгрунтовано, що розвиток освітньої програми вимагає ефективної системи розвитку персоналу, створення можливостей для самовдосконалення та саморозвитку науково-педагогічних працівників, які реалізують освітню програму, систематичного вивчення їх професійних потреб та запитів.
Ключові слова: якість освіти; якість освітньої програми; людські ресурси; стейкхолдери; гарант; науково-педагогічні працівники; роботодавці; критерії оцінювання.