ЛЮДСЬКІ РЕСУРСИ ЯК КРИТЕРІЙ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ

Автор(и)

  • Ірина Албул Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-7056-3157

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289898

Анотація

У статті представлено визначення та оцінка ролі людського потенціалу у забезпеченні якості реалізації освітньої програми в умовах ЗВО. Доведено, що євроінтеграція України передбачає забезпечення якості вищої освіти з метою підготовки конкурентноспроможного фахівця для вітчизняного та міжнародного ринку праці; якість реалізації освітніх програм залежить від активності співпраці внутрішніх та зовнішніх стейкхолдерів; Обгрунтовано, що розвиток освітньої програми вимагає ефективної системи розвитку персоналу, створення можливостей для самовдосконалення та саморозвитку науково-педагогічних працівників, які реалізують освітню програму, систематичного вивчення їх професійних потреб та запитів.

Ключові слова: якість освіти; якість освітньої програми; людські ресурси; стейкхолдери; гарант; науково-педагогічні працівники; роботодавці; критерії оцінювання.

Біографія автора

Ірина Албул, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Kандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри соціальної педагогіки та соціальної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Албул, І. (2023). ЛЮДСЬКІ РЕСУРСИ ЯК КРИТЕРІЙ ОЦІНЮВАННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 95–104. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289898

Номер

Розділ

Статті