ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Cвітлана Гаврилюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-1264-3527
  • Галина Борин Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника., Україна https://orcid.org/0000-0002-7274-3896

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289905

Анотація

У статті розглядаються проблеми формування професійної готовності майбутніх керівників закладів дошкільної освіти до управлінської діяльності в контексті їх професійної підготовки. Виокремлено структурні компоненти професійної готовності майбутніх керівників закладів дошкільної освіти до управлінської діяльності. Особлива увага звертається на актуалізацію інноваційного потенціалу майбутніх керівників закладу дошкільної освіти, їх творче ставлення до успішної управлінської діяльності.

Ключові слова: професійна підготовка; професійна готовність; керівник; заклад дошкільної освіти; управлінська діяльність; управлінська компетентність; компетентнісний підхід; інноваційний потенціал; творче ставлення до праці.

Біографії авторів

Cвітлана Гаврилюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної освіти.

Галина Борин, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника.

Доктор педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Гаврилюк C., & Борин, Г. (2023). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 133–139. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289905

Номер

Розділ

Статті