ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289905Анотація
У статті розглядаються проблеми формування професійної готовності майбутніх керівників закладів дошкільної освіти до управлінської діяльності в контексті їх професійної підготовки. Виокремлено структурні компоненти професійної готовності майбутніх керівників закладів дошкільної освіти до управлінської діяльності. Особлива увага звертається на актуалізацію інноваційного потенціалу майбутніх керівників закладу дошкільної освіти, їх творче ставлення до успішної управлінської діяльності.
Ключові слова: професійна підготовка; професійна готовність; керівник; заклад дошкільної освіти; управлінська діяльність; управлінська компетентність; компетентнісний підхід; інноваційний потенціал; творче ставлення до праці.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-10-31
Як цитувати
Гаврилюк C., & Борин, Г. (2023). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 133–139. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2023.289905
Номер
Розділ
Статті