МОДЕЛЬ ОРАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2023.292334Анотація
Ораторська діяльність є процесом і засобом інформаційного, когнітивного, емоційного, психологічного та поведінкового впливу оратора на аудиторію, аудиторії на оратора, завдяки чому обоє змінюються, розвиваються та вдосконалюються. Уперше презентовано модель ораторської діяльності, що складається з елементів, які відтворюють її сутність та в яких оратор відчуває гостру потребу для забезпечення ефективності шляхом виконання певних дій, досягнення конкретних цілей, реалізації комунікаційної стратегії (публічний виступ, зворотний зв’язок, рефлексія, підготовка до промови).
Ключові слова: оратор; аудиторія; публічний виступ; ораторська діяльність; вплив; зворотний зв’язок; рефлексія; комунікація; контент промови.
##submission.downloads##
Опубліковано
2023-10-31
Як цитувати
Красницька, О. (2023). МОДЕЛЬ ОРАТОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 14–21. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2023.292334
Номер
Розділ
Статті