ВІДБІР МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОМУ УСНОМУ АНГЛОМОВНОМУ СПІЛКУВАННІ МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2023.292335Анотація
У статті здійснено аналіз актуальної для методики навчання іноземних мов для спеціальних цілей проблеми відбору навчального матеріалу для формування лексичної компетентності в професійно орієнтованому усному англомовному спілкуванні майбутніх екологів. Одиницями відбору навчального матеріалу для формування лексичної компетентності в професійно орієнтованому усному англомовному спілкуванні майбутніх екологів визначено лексичні одиниці. Доведено, що автентичні друковані, аудіотексти і відеофрагменти професійно орієнтованого спрямування слугують джерелами відбору навчального матеріалу. Обґрунтовано низку критеріїв для відбору і включення до лексичного мінімуму лексичних одиниць: професійної спрямованості, тематичності, семантичної цінності, стилістичної відповідності, сполучуваності, частотності, функціональності.
Ключові слова: іноземні мови для спеціальних цілей; відбір навчального матеріалу; одиниці відбору; джерела відбору; критерії відбору; лексична компетентність; професійно орієнтоване усне англомовне спілкування; майбутні екологи.