ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ОСВІТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА

Автор(и)

  • Оксана Коробань Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-3781-4652

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2023.292340

Анотація

У статті подано огляд сучасного стану вищої освіти, викликів, з якими стикаються традиційні методи навчання, а також способів вирішення цих проблем за допомогою інноваційних педагогічних технологій. Метою статті є визначення ролі інноваційних педагогічних технологій у вищій освіті в умовах трансформації освітнього середовища для підвищення ефективності навчання. Акцентовано увагу на важливості адаптації до мінливого освітнього середовища та використання інноваційних педагогічних технологій для підвищення якості викладання та навчання. Наведені конкретні приклади інноваційних педагогічних технологій та їх переваги і недоліки у вищій освіті, а також рекомендації щодо подальших досліджень і впровадження. Загалом стаття надає комплексний аналіз інноваційних педагогічних технологій у вищій освіті, їх переваги, проблеми та міркування, а також реальні приклади їх успішного впровадження і рекомендації щодо подальших досліджень.

Ключові слова: інноваційні педагогічні технології; освітнье середовище; електронне навчання; змішане навчання; мобільне навчання; гейміфікація; віртуальна реальність; доповнена реальність; штучний інтелект; машинне навчання.

Біографія автора

Оксана Коробань, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Cтарший викладач кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Коробань, О. (2023). ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ОСВІТІ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 60–69. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2023.292340

Номер

Розділ

Статті