ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ: ДЕФІНІТИВНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

  • Юлія Гвоздецька Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-8309-6102

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2023.292341

Анотація

У статті відображено результати дефінітивного аналізу поняття «психолого-педагогічна підготовка педагогів професійного навчання». Обґрунтовано сутність термінів «професійна освіта», «викладач професійної освіти», «професійно підготовка», «професійно-педагогічна підготовка», «психолого-педагогічна підготовка педагогів професійного навчання». Конкретизовані компоненти психолого-педагогічної підготовки: базова психолого-педагогічна підготовка; фундаментальна психолого-педагогічна підготовка; наукова психолого-педагогічна підготовка; функціональна психолого-педагогічна підготовка; творча психолого-педагогічна підготовка.

Ключові слова: викладач професійної освіти; професійна освіта; професійно підготовка; професійно-педагогічна підготовка; психологічна підготовка; психолого-педагогічна підготовка педагогів професійного навчання.

Біографія автора

Юлія Гвоздецька, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Kандидат педагогічних наук, доцент кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Гвоздецька, Ю. (2023). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ: ДЕФІНІТИВНИЙ АНАЛІЗ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 70–78. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2023.292341

Номер

Розділ

Статті