ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Віталій Савченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-9140-1683

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2023.295471

Анотація

У статті проведено аналіз формування практичних умінь майбутніх учителів технологій в закладах вищої освіти у процесі опанування дисципліни «Технологічний практикум», схарактеризовані технології, методи та прийоми виконання операцій слюсарної обробки металу, що забезпечують формування фахової компетентності майбутніх учителів технологій, як здатність виготовляти вироби за допомогою різних ручних інструментів, ручних електрифікованих інструментів, а також широкого спектру додаткового технологічного обладнання. З’ясовано, що формування практичних умінь у майбутніх учителів технологій в процесі опанування дисципліни «Технологічний практикум» передбачає такі етапи: вирівнювання, розмічання, згинання, різання, розпилювання обпилювання.

Ключові слова: майбутні учителі технологій; етапи навчання; слюсарна обробка; проектно-технологічна діяльність; слюсарні операції.

Біографія автора

Віталій Савченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Cтарший викладач кафедри технологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-10-31

Як цитувати

Савченко, В. (2023). ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (4), 136–143. https://doi.org/10.31499/2307-4906.4.2023.295471

Номер

Розділ

Статті