ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302127Ключові слова:
компетентність; самоосвіта; майбутній учитель; іноземна мова; модернізація освіти; підготовка; професійна освіта; методика викладання.Анотація
У статті проаналізовано суть самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Автор розглядає ключові компетенції, які є невід’ємною частиною професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов, вказуючи на їх важливість і високий рівень сформованості у педагога. Аналіз результатів свідчить про те, що впровадження розробленої технології сприяє розвитку стійкого прагнення до знань, творчої активності та критичного мислення учнів. Методика забезпечує позитивну динаміку в самостійному навчанні майбутніх учителів іноземних мов.
Метою статті є аналіз сутності самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, розкриття компетенції, що свідчать про високий рівень її сформованості.
Матеріали та методи: теоретичні – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація наукових досліджень.