ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Олександра Байдюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0009-0001-7577-4292

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302127

Ключові слова:

компетентність; самоосвіта; майбутній учитель; іноземна мова; модернізація освіти; підготовка; професійна освіта; методика викладання.

Анотація

У статті проаналізовано суть самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Автор розглядає ключові компетенції, які є невід’ємною частиною професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов, вказуючи на їх важливість і високий рівень сформованості у педагога. Аналіз результатів свідчить про те, що впровадження розробленої технології сприяє розвитку стійкого прагнення до знань, творчої активності та критичного мислення учнів. Методика забезпечує позитивну динаміку в самостійному навчанні майбутніх учителів іноземних мов.
Метою статті є аналіз сутності самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя іноземної мови, розкриття компетенції, що свідчать про високий рівень її сформованості.
Матеріали та методи: теоретичні – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація наукових досліджень.

Біографія автора

Олександра Байдюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач-стажист кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-27

Як цитувати

Байдюк, О. (2024). ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 14–24. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302127

Номер

Розділ

Статті