ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302162Ключові слова:
пандемія COVID-19; дистанційне навчання; англійська мова; мовна освіта; асинхронне навчання; синхронне навчання; компетентність; Moodle; Google Meet; Zoom; YouTube.Анотація
У статті проаналізовано поширення пандемії COVID-19 та її вплив на всі сфери людського життя. Представлено дослідження науковців з питань різних аспектів дистанційного навчання. Перераховано низку проблем, які пов’язані з вивченням англійської мови у дистанційному режимі. Охарактеризовано основні види навчання під час дистанційної освіти. Висвітлено основні освітні платформи для вивчення англійської мови під час дистанційного навчання. Розкрито основні функції, які виконує навчальне середовище для підтримки студентів при вивченні англійської мови у дистанційному режимі.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-03-27
Як цитувати
Палагута, І. (2024). ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 32–38. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302162
Номер
Розділ
Статті