ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Ілона Палагута Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-6001-7929

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302162

Ключові слова:

пандемія COVID-19; дистанційне навчання; англійська мова; мовна освіта; асинхронне навчання; синхронне навчання; компетентність; Moodle; Google Meet; Zoom; YouTube.

Анотація

У статті проаналізовано поширення пандемії COVID-19 та її вплив на всі сфери людського життя. Представлено дослідження науковців з питань різних аспектів дистанційного навчання. Перераховано низку проблем, які пов’язані з вивченням англійської мови у дистанційному режимі. Охарактеризовано основні види навчання під час дистанційної освіти. Висвітлено основні освітні платформи для вивчення англійської мови під час дистанційного навчання. Розкрито основні функції, які виконує навчальне середовище для підтримки студентів при вивченні англійської мови у дистанційному режимі.

Біографія автора

Ілона Палагута, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор філософії, викладач кафедри іноземних мов.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-27

Як цитувати

Палагута, І. (2024). ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 32–38. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302162

Номер

Розділ

Статті