КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302164Ключові слова:
засоби навчання; інформаційно-комунікаційні технології навчання; інформаційні системи; класифікація засобів навчання; лінійна алгебра; педагогічні університети; студенти педагогічних університетів; технічні засоби навчання.Анотація
У статті розкрито особливості класифікацій засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання на різних етапах розвитку освіти. Відповідно до сучасного стану та вимог освітнього процесу розроблено класифікацію апаратних засобів навчання лінійної алгебри. Проаналізовано класифікації програмних засобів та запропоновано власну класифікацію програмних засобів навчання лінійної алгебри. Розкрито сутність елементів даної класифікації та встановлено, що розроблена класифікація може стати допоміжним фактором при проєктуванні методик, зокрема методики використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-03-27
Як цитувати
Дубовик, В. (2024). КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 39–48. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302164
Номер
Розділ
Статті