КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ

Автор(и)

  • Віталій Дубовик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-0717-4719

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302164

Ключові слова:

засоби навчання; інформаційно-комунікаційні технології навчання; інформаційні системи; класифікація засобів навчання; лінійна алгебра; педагогічні університети; студенти педагогічних університетів; технічні засоби навчання.

Анотація

У статті розкрито особливості класифікацій засобів інформаційно-комунікаційних технологій навчання на різних етапах розвитку освіти. Відповідно до сучасного стану та вимог освітнього процесу розроблено класифікацію апаратних засобів навчання лінійної алгебри. Проаналізовано класифікації програмних засобів та запропоновано власну класифікацію програмних засобів навчання лінійної алгебри. Розкрито сутність елементів даної класифікації та встановлено, що розроблена класифікація може стати допоміжним фактором при проєктуванні методик, зокрема методики використання інформаційно-комунікаційних технологій під час навчання лінійної алгебри студентів педагогічних університетів.

Біографія автора

Віталій Дубовик, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор філософії, старший викладач кафедри вищої математики та методики навчання математики.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-27

Як цитувати

Дубовик, В. (2024). КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 39–48. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302164

Номер

Розділ

Статті