ТЕНДЕНЦІЇ ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА КРАЇНАХ ЄС
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302168Ключові слова:
цифрові технології; система вищої освіти; цифровізація; суспільство знань; цифрова освіта; досвід країн ЄС; закордонний досвід; навчальному процесі.Анотація
У статті проаналізовано основні тенденції застосування цифрових технологій в системі вищої освіти України та досвід провідних країн ЄС. Мета дослідження полягає у розкритті основних тенденцій цифровізації вищої освіти України та закордонного досвіду застосування цифрових технологій в навчальному процесі. Встановлено, що впровадження нових цифрових технологій у навчальний процес якісно змінює освіту в цілому, дозволяє вирішувати низку нових дидактичних задач і може бути ефективним інструментом для накопичення, апробації та вдосконалення методів та форм навчання. На основі цього, актуальності набуває нова концепція розвитку цифрових університетів з використанням принципів реалізації цифрової освіти для забезпечення розвитку «суспільства знань» і полягає в активному застосуванні цифрових технологій на усіх етапах організації освітнього процесу.