АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ГЕНДЕРНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ АГРАРНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302186Ключові слова:
гендерна компетентність; гендерна культура; умови; організаційно-педагогічні умови; здобувачі; аграрні заклади вищої освіти; гендерна соціалізація; педагогічне керівництво.Анотація
У статті досліджено організаційно-педагогічні умови формування гендерної компетентності гендерної культури (ГК) серед студентів аграрних закладів вищої освіти (ЗВО).
Стаття включає аналіз документів та концептуальних положень гендерної теорії, що допомагає визначити необхідні підходи до формування гендерної компетентності. Зокрема, автори розглядають використання передових освітніх методик та інноваційних технологій у навчальному процесі. Закликає до створення сприятливого середовища для формування гендерної компетентності студентів аграрних ЗВО, що сприяє їхньому особистісному та професійному розвитку, а також гендерній рівності в освітньому середовищі. Досліджено системне формування гендерної компетентності студентів аграрних закладів вищої освіти в контексті їх гендерної соціалізації під час навчання. Наголошено на зміні уявлень про гендерні ролі та стандартів у сучасному суспільстві, що обумовлює актуальність системного підходу до формування гендерної компетентності студентів.