ПОДОЛАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ СТУДЕНТІВ ЗУМОВЛЕНИХ ВОЄННИМ СТАНОМ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302207Ключові слова:
психологічні аспекти; освіта; ефективність навчання; практичний досвід; воєнний стан; стратегії; модифікація; інновації.Анотація
Стаття присвячена детальному вивченню та аналізу проблем, з якими стикаються освітні заклади та їхні студенти при отримані практичних навичок під час воєнного стану. Особлива увага приділяється аналізу психологічних та емоційних станів студентів, що можуть завадити ефективному навчанню, та розробці стратегій, які дозволяють адаптувати освітній процес до складних воєнних умов. У статті обговорюються альтернативні методи та підходи, які сприяють підтримці навчального потенціалу студентів, долаючи перешкоди, викликані війною. Наукова стаття зосереджуватиметься на дослідженні психологічних аспектів, які можуть негативно впливати на процес навчання та здобуття практичних навичок в умовах воєнного стану. Вона розглядатиме як загальні стресові реакції та травматичні впливи, так і конкретні психологічні проблеми, що виникають у воєнний час та перешкоджають ефективному навчанню, у тому числі отриманню практичних навичок.