ІНТЕРЕС МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПОВЕДІНКОВИХ ЧИННИКІВ РИЗИКУ НІКОТИНОВОЇ АДИКЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302213Ключові слова:
компетентнісний підхід; пізнавальний інтерес; ризик формування залежності; процес формування нікотинової адикції; частота вживання; кількість спожитого; тютюнопаління батьків; вік ініціації; вплив малих груп; психологічно напружені ситуації.Анотація
У статті зосереджено увагу на дидактичній проблемі підвищення пізнавального інтересу майбутніх учителів до змісту навчального матеріалу про нікотинову адикцію. Мета статті полягає вивченні та аналізі впливу переструктурування змісту навчального матеріалу про поведінкові чинники ризику на пізнавальний інтерес майбутніх учителів до нікотинової адикції. Був оцінений рівень інтересу студентів до навчального матеріалу на початку та в кінці навчального року з визначенням достовірності зсуву його ознак в експериментальній і контрольній групах. Згідно з результатами дослідження в експериментальній групі зросли показники пізнавального інтересу до поведінкових чинників ризику нікотинової адикції.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-03-27
Як цитувати
Іванчук, А., Шимкова, І., & Глуханюк, В. (2024). ІНТЕРЕС МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПОВЕДІНКОВИХ ЧИННИКІВ РИЗИКУ НІКОТИНОВОЇ АДИКЦІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 110–118. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302213
Номер
Розділ
Статті