МЕТОД ПРОЄКТІВ ЯК ПРОВІДНИЙ КОНЦЕПТ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Андрій Терещук Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0001-9404-4722

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302220

Ключові слова:

метод проєктів; трудове навчання; проєктно-технологічна діяльність учнів; освітнє середовище; компетентності; наскрізні уміння; Нова українська школа; Державні стандарти базової середньої освіти; технологічна освіта.

Анотація

У статті розкрито можливості методу проєктів як педагогічної технології для модернізації змісту трудового навчання учнів середньої школи. Досліджено основні етапи впровадження методу проєктів у змісті трудового навчання, схарактеризовані методичні особливості організації навчальної діяльності учнів в умовах знаннєвої парадигми та відповідних стандартів освіти. Визначено основні особливості, які з’являються у роботі вчителя трудового навчання під час організації проєктної діяльності школярів у Новій українській школі. Обґрунтовано, що метод проєктів у вивченні учнями технологій, дозволяє реалізувати засадничі концепти Нової української школи: інтегрований підхід для досягнення результатів навчання, розвиток відповідних компетентностей, наскрізних умінь.

Біографія автора

Андрій Терещук, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри технологічної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-27

Як цитувати

Терещук, А. (2024). МЕТОД ПРОЄКТІВ ЯК ПРОВІДНИЙ КОНЦЕПТ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (1), 130–137. https://doi.org/10.31499/2307-4906.1.2024.302220

Номер

Розділ

Статті