ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ІЗ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306310Ключові слова:
інформатична компетентність; комп’ютерні технології; стан сформованості; компетентність; компоненти; майбутні фахівці цифрових технологій.Анотація
В статті проаналізовано результати низки досліджень про процес формування інформатичної компетентності у здобувачів вищої освіти, яке передбачає цілеспрямовану та системну роботу над розвитком критичного мислення, вдосконалення вмінь аналізувати і характеризувати, вміло запроваджувати інноваційні підходи в ІКТ. На особливу увагу заслуговує розкриття в статті питання визначення початкового стану сформованості інформатичної компетентності майбутніх фахівців із цифрових технологій. Від ефективності згаданого процесу залежить визначення алгоритму формування відповідних компетентностей.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-29
Як цитувати
Гедзик, А. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ІЗ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 6–12. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306310
Номер
Розділ
Статті