ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ІЗ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Андрій Гедзик Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-2330-4395

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306310

Ключові слова:

інформатична компетентність; комп’ютерні технології; стан сформованості; компетентність; компоненти; майбутні фахівці цифрових технологій.

Анотація

В статті проаналізовано результати низки досліджень про процес формування інформатичної компетентності у здобувачів вищої освіти, яке передбачає цілеспрямовану та системну роботу над розвитком критичного мислення, вдосконалення вмінь аналізувати і характеризувати, вміло запроваджувати інноваційні підходи в ІКТ. На особливу увагу заслуговує розкриття в статті питання визначення початкового стану сформованості інформатичної компетентності майбутніх фахівців із цифрових технологій. Від ефективності згаданого процесу залежить визначення алгоритму формування відповідних компетентностей.

Біографія автора

Андрій Гедзик, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Доктор філософії, старший викладач кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-29

Як цитувати

Гедзик, А. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ІЗ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 6–12. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306310

Номер

Розділ

Статті