ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕРІОД ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ольга Жупаник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-0567-8158

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306316

Ключові слова:

англійська мова; соціокультурна компетентність; іншомовна підготовка; оцифровування; цифровізація; освітній процес; мовлення; автентичні матеріали.

Анотація

У статті представлено результати дослідження, у якому розглядається проблема професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов до викладання в умовах цифровізації освітнього процесу, а також аналізується місце соціокультурної компетентності (СКК) в парадигмі вивчення мови. Водночас опрацьовано велику кількість методичної і педагогічної літератури, проаналізовано термін «цифровізація», та досліджено основні відмінності між «комунікативною» та «соціокультурною» компетентностями. Також було здійснено опитування студентів педагогічних спеціальностей в результаті якого визначено рівень викладання СКК в закладі освіти та основні проблеми з якими зіштовхнулися респонденти.

Біографія автора

Ольга Жупаник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Викладач-стажист кафедри англійської мови та методики її навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-29

Як цитувати

Жупаник, О. (2024). ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕРІОД ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 13–19. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306316

Номер

Розділ

Статті