ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕРІОД ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306316Ключові слова:
англійська мова; соціокультурна компетентність; іншомовна підготовка; оцифровування; цифровізація; освітній процес; мовлення; автентичні матеріали.Анотація
У статті представлено результати дослідження, у якому розглядається проблема професійної підготовки майбутніх вчителів іноземних мов до викладання в умовах цифровізації освітнього процесу, а також аналізується місце соціокультурної компетентності (СКК) в парадигмі вивчення мови. Водночас опрацьовано велику кількість методичної і педагогічної літератури, проаналізовано термін «цифровізація», та досліджено основні відмінності між «комунікативною» та «соціокультурною» компетентностями. Також було здійснено опитування студентів педагогічних спеціальностей в результаті якого визначено рівень викладання СКК в закладі освіти та основні проблеми з якими зіштовхнулися респонденти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-29
Як цитувати
Жупаник, О. (2024). ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПЕРІОД ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 13–19. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306316
Номер
Розділ
Статті