ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АРОМАТЕРАПІЇ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ВДОМА З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МЕТОЮ ПОКРАЩАННЯ В НИХ ЗДОРОВ’Я

Автор(и)

  • Наталія Лісневська Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка., Україна https://orcid.org/0000-0001-7910-7932

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306318

Ключові слова:

ароматерапія; аромамасла; ефірні олії; аромалампа; аромасвічка; діффузор; принципи ароматерапії; аромапаличка; аромакулон.

Анотація

У статті схарактеризовано сутність ароматерапії, розкрито її принципи, особливості та методику застосування з дітьми дошкільного віку з метою покращення в них здоров’я. Описується історія розвитку ароматерапії. Розкрито правила добору ефірних масел. Схарактеризовано способи застосовування ароматерапії з дітьми дошкільного віку в закладі дошкільної освіти та вдома. Відмічено, що ароматерапію можна застосовувати в різних видах діяльності (навчальній, ігровій, трудовій, самостійній) як в закладі дошкільної освіти, так і вдома.

Біографія автора

Наталія Лісневська, Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка.

Кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри теорії і методики дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-29

Як цитувати

Лісневська, Н. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ АРОМАТЕРАПІЇ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА ВДОМА З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МЕТОЮ ПОКРАЩАННЯ В НИХ ЗДОРОВ’Я. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 28–35. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306318

Номер

Розділ

Статті