РОЗВИТОК СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306325Ключові слова:
особистість; культура; суспільство; історичний процес; творчий потенціал; культурні цінності; соціокультурна діяльність; соціокультурне середовище; галузь культури та дозвілля.Анотація
У статті автор розглядає проблему розвитку соціокультурної діяльності як педагогічну проблему. На основі аналізу наукової літератури автор формулює власне визначення поняття «соціокультурна діяльність» – це конкретний набір заходів, який відображає цілі та завдання державної політики в галузі культури та дозвілля, визначає методи і засоби їх втілення. На думку автора, соціокультурна діяльність є неодмінною складовою загальної системи соціального виховання, спрямованою на розвиток соціальних навичок та налагодження взаємодії з культурним середовищем.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-29
Як цитувати
Кулікова, С. (2024). РОЗВИТОК СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 65–72. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306325
Номер
Розділ
Статті