РОЛЬ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Олексій Мельник Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0003-3220-4676
  • Оксана Коробань Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини., Україна https://orcid.org/0000-0002-3781-4652

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306337

Ключові слова:

інноваційні технології; міжкультурна компетентність; викладач комп’ютерних технологій; професійна освіта; інтернаціоналізація освіти; віртуальна реальність; міжнародна співпраця; міжнародні проєкти.

Анотація

Стаття розглядає роль інноваційних технологій у підготовці майбутніх викладачів комп’ютерних технологій в умовах інтернаціоналізації освіти. Зокрема, розглянуті способи використання інноваційних підходів для формування міжкультурної компетентності та підготовки до міжнародного співробітництва. На основі аналізу сучасних підходів до навчання розглядаються можливості застосування віртуальної реальності, онлайн-курсів, міжнародних проєктів та інших інноваційних методик для формування міжкультурної компетентності. Дослідження в цьому напрямку може допомогти розвинути ефективні підходи до підготовки педагогів до роботи в умовах інтернаціоналізації освіти.

Біографії авторів

Олексій Мельник, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Кандидат технічних наук, доцент, завідувач кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

Оксана Коробань, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини.

Старший викладач кафедри професійної освіти та технологій за профілями.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-29

Як цитувати

Мельник, О., & Коробань, О. (2024). РОЛЬ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (2), 104–111. https://doi.org/10.31499/2307-4906.2.2024.306337

Номер

Розділ

Статті