ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ДО ІНТЕРАКТИВНОЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Автор(и)

  • Назарій Науменко Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського., Україна https://orcid.org/0000-0003-0857-8811

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312953

Ключові слова:

організаційно-педагогічні умови; майбутні вчителі; навчальна взаємодія; інтерактивні технології навчання; діалогічне навчання; дистанційне навчання; моделі дистанційного навчання; інформаційно-освітнє середовище.

Анотація

У статті висвітлені організаційно-педагогічні умови розвитку здатності майбутніх учителів до інтерактивної дистанційної навчальної взаємодії: впровадження моделей інтерактивної дистанційної взаємодії в освітній процес педагогічного університету; комбінування різноманітних форм інтерактивної дистанційної навчальної взаємодії; використання активних та інтерактивних методів навчання; створення на засадах рівноправності, рівнозначності суб’єктів навчання, їх співпраці та взаємонавчання відкритого динамічного інформаційно-освітнього середовища; використання сучасних діалогічних технологій, модифікація традиційних форм педагогічної взаємодії.

Біографія автора

Назарій Науменко, Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського.

У статті висвітлені організаційно-педагогічні умови розвитку здатності майбутніх учителів до інтерактивної дистанційної навчальної взаємодії: впровадження моделей інтерактивної дистанційної взаємодії в освітній процес педагогічного університету; комбінування різноманітних форм інтерактивної дистанційної навчальної взаємодії; використання активних та інтерактивних методів навчання; створення на засадах рівноправності, рівнозначності суб’єктів навчання, їх співпраці та взаємонавчання відкритого динамічного інформаційно-освітнього середовища; використання сучасних діалогічних технологій, модифікація традиційних форм педагогічної взаємодії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Науменко, Н. (2024). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ДО ІНТЕРАКТИВНОЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 15–25. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312953

Номер

Розділ

Статті