ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ДО ІНТЕРАКТИВНОЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312953Ключові слова:
організаційно-педагогічні умови; майбутні вчителі; навчальна взаємодія; інтерактивні технології навчання; діалогічне навчання; дистанційне навчання; моделі дистанційного навчання; інформаційно-освітнє середовище.Анотація
У статті висвітлені організаційно-педагогічні умови розвитку здатності майбутніх учителів до інтерактивної дистанційної навчальної взаємодії: впровадження моделей інтерактивної дистанційної взаємодії в освітній процес педагогічного університету; комбінування різноманітних форм інтерактивної дистанційної навчальної взаємодії; використання активних та інтерактивних методів навчання; створення на засадах рівноправності, рівнозначності суб’єктів навчання, їх співпраці та взаємонавчання відкритого динамічного інформаційно-освітнього середовища; використання сучасних діалогічних технологій, модифікація традиційних форм педагогічної взаємодії.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Науменко, Н. (2024). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ДО ІНТЕРАКТИВНОЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 15–25. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312953
Номер
Розділ
Статті