РОЗВИТОК ВІЗУАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХУДОЖНЬОГО ПРОФІЛЮ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312955Ключові слова:
візуальна культура; візуальна компетентність; візуальний досвід; декоративне мистецтво; метод дискурсу; професійна художня творчість; фахівець художнього профілю; професійний художній заклад.Анотація
У статті розглядається процес розвитку візуальної компетентності фахівців художнього профілю. Встановлено, що зміна візуального інформаційного потоку впливає на вимоги до роботи з візуальною інформацією. Процес розвитку візуальної культури відображає динамічна багаторівнева система, етапи якої характеризуються різною глибиною і шириною опанованої візуальності у професійному середовищі. Цей процес визначається поняттями грамотності, компетентності та культури. За допомогою комплексу методів розкрито сутність візуальної культури та візуальної компетентності фахівців художнього профілю. Схарактеризовано особливості професійної діяльності та наведено визначення візуальної культури і візуальної компетентності фахівців художнього профілю.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-27
Як цитувати
Сліпчишин, Л. (2024). РОЗВИТОК ВІЗУАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХУДОЖНЬОГО ПРОФІЛЮ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 33–43. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312955
Номер
Розділ
Статті