ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ CLIL У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ

Автор(и)

  • Михайло Подоляк Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького., Україна https://orcid.org/0000-0003-1482-488X

DOI:

https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312958

Ключові слова:

CLIL, освітній процес; навчання іноземної мови; іншомовна компетентність; ефективність навчання; навчання на основі змісту; професійна іноземна мова; міждисцип-лінарність.

Анотація

У статті автор розглядає поняття CLIL та ефективність його використання при навчанні предмета «Іноземна мова за професійним спрямуванням» студентами нелінгвістичних ЗВО України. На основі аналізу наукової літератури автор формулює власне визначення поняття методу CLIL, його ефективність в освітньому процесі. Провівши опитування студентів, які навчалися за цим методом, а також проаналізувавши власний досвід його використання, автор надає рекомендації та пропозиції стосовно впровадження цього методу в освітній процес з метою ефективнішого навчання студентів предмету «Іноземна мова за професійним спрямуванням».

Біографія автора

Михайло Подоляк, Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького.

Кандидат педагогічних наук, доцент кафедри української та іноземних мов імені Якима Яреми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

Подоляк, М. (2024). ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ CLIL У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету, (3), 44–57. https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2024.312958

Номер

Розділ

Статті